Dear Parents,

Ramadan Kareem!

During this holy month of giving, IAS want to continue the generosity by supporting those who are less fortunate than us in our community.

We aim to do this by collecting canned food donations. The children will be participating in lining the corridors all around school with the cans contributed. Each day, classes will add to the line to show how small donations can make a big difference.

Donations are welcome from Sunday, May 12, 2019 until Thursday, May 16, 2019. On Thursday, we will take a final count and see how long the line has reached. This is a great opportunity to get your children involved in the spirit of giving to others during Ramadan. Our target is a minimum of 5,000 cans of food, but with your well-known generosity we are confident we can exceed this!

Thank you in advance for supporting our vision to help those in need.

Sincerely,

Janet DesJardins

Principal

International Academic School

 

السادة أولياء الأمور الكرام،

تحية من المدرسة الأكاديمية الدولية، دبي.

أستهل رسالتي هذه أيضاً بتقديم خالص التبريكات بمناسبة شهر رمضان، أعاده الله عليكم بالصحة والعافية.

خلال شهر العطاء المبارك هذا، تود مدرستنا الأكاديمية الدولية مواصلة مسيرة الكرم من خلال دعم من هم أقل حظًا منا في مجتمعنا.

نحن نهدف إلى القيام بذلك عن طريق جمع التبرعات الغذائية المعلبة، بحيث يشارك الأطفال في صف المعلبات التي يساهمون بها على شكل سطر في ممرات جميع أنحاء المدرسة. ستضيف صفوف المدرسة كل يوم المزيد من المعلبات إلى هذا السطر لتوضيح كيف بإمكان هذه التبرعات الصغيرة أن تحدث فرقًا كبيرًا.

نرحب بجميع التبرعات من الأحد 12 مايو حتى الخميس 16 مايو 2019، وفي يوم الخميس سنحصي العدد النهائي ونرى إلى أين وصل هذا السطر. هذه فرصة رائعة لإشراك أطفالكم في تجسيد روح العطاء لديهم تجاه الآخرين خلال شهر رمضان. هدفنا هو ما لا يقل عن 5000 علبة من الطعام، ولكن مع كرمكم المعهود نحن على ثقة بأننا نستطيع تجاوز هذا العدد.

نشكركم مقدماً على دعم رؤيتنا لمساعدة المحتاجين.

جانيت دسجاردينز

مديرة المدرسة

المدرسة الأكاديمية الدولية